Wizytówka to taki ważny, poręczny, papierowy bądź plastikowy prostokąt z podstawowymi danymi do kontaktu z konkretną osobą lub firmą. Nie ma dziedziny czy branży, w której wizytówka okazałaby się być zbędna. Ułatwia ona zdobywanie kontaktów, klientów czy kontrahentów — przedsiębiorcom; przedstawicielom zawodów takich jak lekarz, adwokat, grafik, handlowiec, architekt; freelancerom czy szeregowym pracownikom, których praca polega na kontakcie z klientami, np. w banku bądź u agenta ubezpieczeniowego. Nawet grabarze je posiadają.
Co zawiera wizytówka? Przy projektowaniu wizytówki należy pamiętać, aby zawierała takie dane jak: Imię i nazwisko, Nazwę firmy, Piastowane stanowisko, Logo firmy, Numer telefonu, Adres e-mail, Adres siedziby firmy. Opcjonalnie mogą znaleźć się tam dodatkowe informacje jak adres strony internetowej, kod QR czy adres naszego profilu w mediach społecznościowych – takie czasy.
Bezpłatna, natychmiastowa wycena!
Nasze ostatnie realizacje
Poniżej znajdują się zrealizowane przez nas projekty wizytówek.
Jesteś zainteresowany?
Napisz lub zadzwoń, przygotujemy darmową wycenę.
Projektowanie wizytówek – classic czy modern?
Oprócz tego, co zawiera, najważniejszy jest wygląd wizytówki. Jedną z pierwszych decyzji przy tworzeniu wizytówki jest wybór rozmiaru. Za standardowy uznaje się 90x50 mm, ale spokojnie można go modyfikować w obie strony. Należy jednak pamiętać, że ktoś naszą wizytówkę otrzyma i fajnie, gdyby nie przekraczała ona wymiarów karty debetowej, by można było ją swobodnie schować do portfela czy etui z dokumentami. Kwestia czy będzie ona pionowa, czy pozioma, to również początkowa decyzja.
Co wpływa na udany projekt wizytówki?
Udany projekt graficzny wizytówki zawiera w sobie zgrabne umieszczenie na niewielkim kawałku papieru wielu informacji tak, by wszystkie były bardzo dobrze czytelne. Do tego dobór odpowiedniego szablonu, zastosowanie wybranych kolorów w odpowiednich proporcjach, decyzja odnośnie czcionki czy wkomponowanie logo. Całość musi wyglądać oryginalnie, niepowtarzalnie i natychmiast kojarzyć z reprezentowaną na wizytówce branżą. Nie można zapomnieć o doborze odpowiedniego rodzaju papieru, jego giętkości i połysku. Projektowanie wizytówek odbywa się na indywidualne zamówienie, więc czasem zamiast papieru można zastosować inne materiały tak, by jeszcze bardziej wyróżnić wizytówkę.
Nieszablonowy design, który przyciąga wzrok.
Czy można odejść od klasycznego papierowego prostokąta? Pewnie, że tak. Współczesne wizytówki mogą, a czasem powinny być nieszablonowe, oryginalne, wyróżniające się. Tak jak w przypadku spotkania, tak i one powinny pozostawiać dobre pierwsze wrażenie. By odnieść spektakularny efekt, przy projektowaniu wizytówki można uciec się do specyficznego rozmiaru, zmienić papier na inny materiał (tworzywo czy plastik), zastosować niebanalny design czy zmienić kształt (np. w kształcie kromki chleba dla szefa piekarni). Ograniczeniem jest tylko budżet i wyobraźnia.
Stworzenie profesjonalnej i niepowtarzalnej wizytówki zostaw Nam!
Algrafo to doświadczona poznańska pracownia graficzna, oferująca ciekawe, profesjonalne i oryginalne, a zarazem różnorodne projekty graficzne. Nasz zespół cechuje doświadczenie wymieszane z młodością, podążanie za trendami i poszukiwanie nowych wyzwań. Wśród naszej szerokiej oferty projektów reklamowych, znajduje się również pozycja tworzenie wizytówek. Wiemy, jak bardzo ważny jest to element, dlatego każde zamówienie realizujemy z najwyższą starannością i odpowiednią kreatywnością.
Projektowanie wizytówek to odpowiedzialne zadanie, które jesteśmy w stanie dla Państwa zrealizować. Nie boimy się wyzwań w tworzeniu wizytówek, dlatego podejmiemy się każdego projektu, nawet dla najbardziej wymagającego klienta.