Papier firmowy

Dobre rozwiązania
Nie używamy rozwiązań systemowych – każdy produkt wykonywany jest na pod konkretną realizacje.
Szybka realizacja
Dzięki naszym zasobom możemy sprostać wymaganiom związanym z bardzo krótkim czasem realizacji.
Gwarancja
Na wszystkie realizacje udzielamy minimum 2 letniej gwarancji.
Faktura VAT
Jesteśmy w pełni legalną firmą, działającą od ponad 5 lat. Na każdą usługę wystawiamy fakturę VAT.

Papier firmowy to niezwykle ważny element wizerunku firmy. Służy on głównie do korespondencji, ale nie tylko – drukuje się na nim także wszelkiego rodzaju oferty, raporty, sprawozdania. Często te dokumenty jako pierwsze trafiają do rąk Twoich klientów i kontrahentów, budując pozytywny wizerunek Twojej marki. Elegancki projekt papieru firmowego, wydrukowany na papierze znakomitej jakości, podnosi także prestiż organizacji. Być może papier firmowy wydaje Ci się mało istotnym detalem przy wszystkich problemach, z jakimi musisz się mierzyć jako właściciel czy menadżer, ale nie na próżno mówimy, że „diabeł tkwi w szczegółach” – korespondencja i dokumenty także są pewnego rodzaju wizytówką firmy, a ich wygląd świadczy o szacunku, jaki żywisz zarówno dla swojej marki, jak i dla klientów czy partnerów biznesowych. Dzięki takim drobiazgom Twoja firma staje się bardziej rozpoznawalna i buduje na rynku swoją tożsamość.

Bezpłatna, natychmiastowa wycena!

Twoje imię

Twój email

Telefon

Twoja wiadomość

Nasze ostatnie realizacje

Poniżej znajdują się zrealizowane przez nas projekty papieru firmowego.

Jesteś zainteresowany?

Napisz lub zadzwoń, przygotujemy darmową wycenę.

Jak przygotować projekt papieru firmowego?

Tworzenie papieru firmowego zaczynamy od umieszczenia tam niezbędnych informacji, takich jak nazwa firmy, jej dane teleadresowe oraz zgodnie z wymogami prawa numery regon czy NIP. Natomiast błędem jest umieszczanie na papierze firmowym zbyt dużej liczby danych – staje się on wówczas mało czytelny. Dlatego też rezygnujemy z drukowania na nim informacji o ofercie czy produktach – do tego służą innego typu materiały reklamowe.

Kolejnym elementem, jaki powinien się znaleźć na papierze firmowym, jest logo firmy. Ten niewielki znak graficzny jest mocnym elementem identyfikacji tożsamości firmy i często jest z nią kojarzony w większym stopniu niż nazwa. Przygotowując projekt papieru firmowego, możemy wykorzystać posiadane przez Ciebie elementy identyfikacji graficznej, jak na przykład istniejące logo czy określona paleta kolorów albo też od podstaw opracować kompleksowo motywy, które będą odtąd kojarzone z Twoją firmą oraz jej misją.

Papier firmowy projektujemy najczęściej w standardowym formacie A4 – łatwo wówczas dopasować go do różnego rodzaju kopert, teczek, segregatorów, choć na specjalne życzenie Klienta wykonujemy także arkusze w innych rozmiarach.

Wielu klientów pyta nas o radę, jakiego rodzaju papieru użyć do wydruku – ekskluzywny papier o większej gęstości świetnie się prezentuje, ale jest też odpowiednio droższy. Dobrym rozwiązaniem jest wykonanie dwóch rodzajów papieru firmowego – na papierze kredowym, przeznaczonego do korespondencji z klientami i materiałów zewnętrznych oraz na zwykłym papierze, do drukowania dokumentów wewnątrz firmy.

Estetyka papieru firmowego.

Oprócz niezbędnych elementów informacyjnych, ważna jest także graficzna strona projektu – to właśnie ona powoduje u odbiorcy „efekt pierwszego wrażenia” i jest odpowiedzialna za emocje i skojarzenia, jakie firma będzie budzić. Zawsze niezawodna jest szlachetna klasyka: prosta czcionka, oszczędna kolorystyka i harmonijne rozplanowanie całości. Jednakże, mimo że minimalizm zawsze pozostaje w modzie, warto zastanowić się nad wprowadzeniem jakiegoś oryginalnego urozmaicenia, szczególnie gdy mamy do czynienia z bardziej kreatywną branżą. Można tu wykorzystać taki element, jak obwódka arkusza – pozwala ona wprowadzić kolor czy wzór w dyskretny, elegancki sposób, bez odwracania uwagi od tekstu. I pamiętajmy – projekt papieru firmowego zawsze zyskuje, gdy zastosujemy zasadę „mniej znaczy więcej”. Prostota, elegancja, umiar i oryginalność – te zasady nigdy nie zawodzą, jeśli chodzi o projekty elementów graficznej wizualizacji firmy.

Jeżeli chcesz doprowadzić do perfekcji wizerunek swojej firmy i zamówić projekt papieru firmowego, wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie. Po rozmowie, która pozwoli nam rozpoznać potrzeby Twojej firmy, przedstawimy Ci projekt, który otrzymasz do zatwierdzenia. Po uwzględnieniu proponowanych przez Ciebie zmian, otrzymujesz gotową wersję projektu. Papier firmowy Poznań – skontaktuj się z nami i porozmawiaj o profesjonalnym budowaniu wizerunku Twojej firmy.

Jesteś zainteresowany ofertą?

Jeśli masz pytanie, chcesz otrzymać wycenę lub chciałbyś rozpocząć z nami współpracę, śmiało… napisz lub zadzwoń.

Kontakt

Telefon do nas: 723 569 884
E-mail do nas: info@algrafo.pl

Na zapytanie odpowiadamy w ciągu maksymalnie 24h.
Możesz zadać pytanie również poprzez czat.

Formularz

Twoje imię

Twój email

Telefon

Twoja wiadomość